Tisdag

Det första jag märkte i morse var att idag måste ju vintern eller snön varit riktigt nära. Riktigt jäkla kallt var det! Usch, måste hitta mig en vinterjacka snarast. Idag har jag varit med Sabina och planerat inför fredag, tror nästan vi är klara nu med vad vi ska klä ut oss till osv. Jag hittade mig ett par vingar på stan, själv tycker jag att jag ser ut som en struts typ, haha men det får väl duga. Hittar ändå inte kittot så nu måste jag ha dom (: Sen for vi hem, jag hade match som vi förlorade. Men Höken 93 är riktigt riktigt bra alltså, plus att typ 70% av laget är över 180! Helt sjukt! :) Men vi kämpade på och jag fick mig ett litet blåöga, great! =)

Nu ska jag ta hand om min hund, sen se prison!


Kommentarer
Postat av: Rebeccai

du är utmanad!

2008-11-02 @ 14:03:58
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0