Mamma mia!

Söndag igen, dagarna och veckorna bara rullar på. Tiden går så fort, nu är det höstlov och allt. Fast det händer ju mycket roligt på vägen så man får ju inte klaga :) Helgen då, i fredags då for jag och sabina till camilla där det var mediaklassfest med massa brudar. Trevligt värre :) Det blev en tidig kväll för mig och S, Andre kom och skjutsade hem oss söt som han är! Igår vid 2 såg jag och sabina Gladans match på björks där Mattias gjorde comeback, riktigt bra var han!! :) Sen på kvällen myste jag, sabina och ante på med några filmer och så, riktigt mysig helg!
Idag hade vi match mot gladan, vinst med rätt mycket. Ändå rolig match. Sen nu ikväll for jag johan och andre på bio och såg mamma mia. Såå bra film, man blev riktigt superglad av den! Se den :)

Nu ska jag se andra eller lite oth sen sova! Godnatt (:


Kommentarer
Postat av: kickan

Nej, jag spelar med bk bergvikens juniorlag nu, så jag tror inte vi kommer spela mot er ;>

2008-10-19 @ 22:24:46
URL: http://kickanv.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0