It could bend or it could break

Visst känns det bra med lov nu? :) Riktigt skönt om ni frågar mig iaf, det här behövdes. Dagen började med varmkök, där vi lagade crepes, eller vad det heter. Det gick bra, rätt kul också! :) Sen hade vi matte och sen slutade vi! Kl 13 istället för 16.30. Det kändes underbart, tänkt vad små saker kan göra en glad!

Hela helgen kommer bli en lugn helg tror jag, bara vila och mysa! Ikväll ska jag vara med sabina, wede och ante, mysmys :) Vi får se vad vi hittar på. Imorgon är det Luleåfotbollsavslutning, sen blir det väl att vara med alla fotbollsbrudar :)

Nu ska jag börja gå mot sabina, 50 meter så inte allt för långt! haha :) Ha en fin kväll. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0