I'll be there by your side

Idag har det varit en sådan där grymt tråkig dag som man bara vill ska ta slut, eller man vill iaf bara hem och gömma sig under täcket. Redovisningen idag gick iaf bra, det var som inget spc. Vi satt i smågrupper och läste upp varandras arbeten. Avancerat?, nja. Nåväl, efter skolan gick jag en sväng på diva och hittade mig ett par snygga jeans för bara 200! Snacka om fynd, tyvärr var dom typ två storlekar för stora men för 200 så får det duga :)

Nu ikväll har jag varit ute och sprungit, sen bara tagit det grymt lugnt. Ska nog se lite andra avenyn, är totalt efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag veet! <3 han är fruktansvärt bra, den där lars :)

2008-10-22 @ 22:51:39
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0