Tisdag

Inatt har jag sovit 10 timmar och det känns så otorligt underbart! :) Vet inte hur längesen det var, det känns som att den här veckan kommer bli väligt mycket bättre än förra. Inte mycket plugg alls, så nu hinner jag fara och träna istället :) I söndags var jag på mitt första psi pass och det var ju helt galet kul. Så ikväll ska jag, sabbi,annas och rebeccao på det igen! :) Igår var jag på bodyjam med raschen för första gången och det var riktigt svårt men kul haha =)

Nej nu går bussen på 20 min och jag måste göra mig klar. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: rebeccao

vi tar tag i en psi snart :)

2008-11-18 @ 23:03:32
URL: http://destination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0