This time it's different

Det snöar som aldrig förr. Eller jag vet inte om det snöar så mycket, men det är iallafall blåsigt och snön liksom far med vinden. Jag vet inte, det är kanske det som kallas snöstorm? En ny vecka då, sista veckan innan vi går in i mysmånaden. Så det känns ändå rätt bra, ska ladda krafterna och ge min tid till det som är värt något. I morgon är den nästan den tyngsta dagen på veckan, 8 till 17. Sen ska jag och träna på direkten med sanna, martina och sabina. Psi blir det också, grymt peppad måste jag säga!! :)

För övrigt har jag ikväll sett Heath ledgers sista film med ante, Batman the dark knight. Oj så bra film, och han var helt fantastisk. Jag höll på han helatiden fastän han var den onda i filmen, då kan ni förstå att han var grym! :')



Kommentarer
Postat av: Anonym

johoo du :)

2008-11-24 @ 19:29:41
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0