Sötlista

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

 2. AlexN
12. Axel
21. Eva Hägg-Myntti 
24. Fanny Borgstig
35. Irina
36. Jenny
37. JohanAsplund
40. John Kostet
48. Kim
54. Linnea Holm
66. Mattias
72. Moa

Ser du nummer 2 ofta? Nepp!
Har du pussat nummer 12? Ja under typ 3 års tid (:
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 21? När hon coachade en rolig match som vi vann för att vi kämpade! :)
Har du träffat nummer 24? Jaa klart jag har :)
Är nummer 35 söt? Supersöt.
Vad var ditt första intryck av nummer 36? Tuff brud det där!
Gillar du nummer 37? Johan betyder mycket för mig.
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Nej inte sett på länge..
När såg du nummer 48 sist? Någon dag på skolan tror jag?
Har du varit i nummer 66 hus? Jaa!
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Skolan eller i någon baskethall (:
Är du nära vän med nummer 66? Jo det är jag, matti! :)
Har du gått på bio med nummer 40? Nepp :)
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Moa haha såklart!
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Hm, från allt till inget! :D
Känner du nummer 48? Ja rätt så!
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? yes!
Hur är vänskapen mellan nummer 35 och 36? Umgåtts och träffats någon gång :)
Har du velat slå 40 i ansiktet? haha, nej nej.
Har nummer 12 ett förhållande? yepp, med sötsofia.
När träffade du nummer 35 senast? Alltför längesen, i sommras.
Har du sovit hos nummer 37? Hm, kanske jag kommer inte ihåg vi har känt varandra så länge!
Vem känner du bäst av nummer 66 och 72? Mattias tror jag (:

Hehe en sötlitenlista :)

Kommentarer
Postat av: linn

du har ofta roliga listor :)

2008-11-25 @ 15:22:29
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0