Söndag

Gårkvällen blev riktigt mysig, vi hade superkul! Jag,sabina,rebeccar, mattias,edin och wille spelade pictonary, ni vet när man ska rita och den andra ska gissa? :D Det var riktigt kul, blev mycket skratt, och ännu roligare att jag och sabina vann (:

Idag har jag redan hunnit spela match, vi spelade mot antnäs och vann med 59-51 tror jag! Antnäs är riktigt bra och dom hade övertaget där i slutet, men vi kämpade och kom ikapp pga Annas superstreor och att vi spelade superförsvar :) Senare idag ville jag på Psi med sabina och lina, men det var fullt och jag kan inte ens logga in på den där sidan..får prata med dom på inpuls sen!

Lite bilder från igår!







Kommentarer
Postat av: Anonym

bus edin:)

2008-11-27 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0