See you soon

Idag vaknade jag vid halv 11, hade då sovit typ 10 timmar och kände mig helt död ändå. Huvudet var tyndre än tyngst och jag orkade bara inte kliva upp ur sängen. Vi hade som vanligt bara två lektioner idag, så jag stannade hemma. Dagen har bestått av matteplugg i högsta grad och jag är inte klar än. Det hände dock en mycket rolig sak idag, eller rolig och rolig jag blev otroligt överasskad och glad iallafall! :) Mitt uppe i pluggandet ringde det på dörren och där stod ett blombud till mig, en blomma och ett paket blev jag överasskad med! Så det förgyllde min dag kan man lungt säga =)

Jag har hittat en coldplay låt som jag aldrig hört förut, vilket är rätt skumt då jag har alla skivor och kan alla låtar utantill! Men den här hittade jag på youtube och den var grymt bra!! Någon som vet vilken skiva den är på? Den ska jag lära mig på gitarr har jag bestämt mig för, bara att hitta nå noter på den.


Kommentarer
Postat av: carl

coldplay är ju för goa! :)

2008-11-05 @ 19:55:04
URL: http://carlmichaeljunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0