Måndag

Måndagar, tygsta dagen på veckan eller ja tillsammans med fredagen. Två hål, och går till kl 17. Tror tyvärr inte att det bara är min måndag som ser ut så. Nåväl, jag har ju rebeccao att vara med på det sena hålet. Vi sitter nästan varje gång i matsalen och väntar från 14 till 15.40 och idag visade det sig till och med att victoria inte kom. Så, vi satt där i onödan. Jaja sen bar det iväg till inpuls där jag, sanna och rebecca körde psi. Bra jobbat brudar! :D Jag och sanna stannade där till typ halv 9 sen tog i bussen hem :)

Nu ikv har jag sett prison och det är lika spännande värje gång, seriöst det är plågeri att se det där. Men det går inte att sluta följa, mååååååste se hur det går! För övrigt är jag ledig i morgon, vilket är grymt skönt. Ska sova, fixa mitt rum och mysa med malti. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0