Halloweenhelgen!

Jag har inte bloggat så mycket under helgen, haft det ganska stressigt med andra ord kanske. Jag har iallafall haft en trevlig helg med trevligt folk. I fredags hade ante och markus planerat en massa för mig och sabina, vi for och bowlade på eftermiddagen och sen for vi hem till ante och åt godmiddag som superkockenante gjorde. Riktigt mysigt hade vi, där var vi till typ kl 22 då vi gick till Samir som hade fest. Där var det riktigt glada människor haaha, det var kul :) Sen gick vi vidare till malin där vi blev kvar. En lyckad dag/kväll! =)

På lördagen tog jag det lugnt efter gårdagen, liksom typ många gjorde :) Degade ända till det var dags att stå i garderoben till magnus betner på kh. Vi fick se hela föreställningen och allt, så jag och sabina fick oss många skratt haha han är ju galen :) Resten av kvällen blev det bara mys med film och godis med gänget!

En lyckad helg måste jag säga, bilder kommer sen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va fuskigt! Var han hur bra som helst som vanligt??

2008-11-07 @ 18:12:36
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0