Första advent!

Nu så är det knappt 3½ vecka till julafton. Fast jag tycker att tiden fram till julafton är minst lika mysig, handla julklappar, baka och äta massa gott och bara mysa på. Ska försöka att planera min tid bättre än förra året, vi har ju en del plugg kvar innan jul och jag ska försöka göra bort allt så fort som möjligt. Nu vill man ju göra så mycket annat :)

Nåväl, idag har jag varit tomte på doffi. Suttit med en läbbig mask och en storjäkla pälsjacka i skyltfönstret. Massvis med småsöta barn vågade sig fram, medans vissa blev helt livrädda och skräcken bara lyste i ögonen. Det var roligt iallafall, förutom att jag höll på att svättas ihjäl. Sabina och Markus kom förbi också, dom såg också rätt rädda ut ;D.

Nu tänkte jag faktiskt gå och sova, först ska jag bara lägga in lite bilder från igårkväll. Vi förfestade en massa tjejer hos josse och sen for vi vidare. Riktigt trevlig kväll, alltid lika kul! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0