For the sun.

Idag räddade jag en domherre, ni vet dom som förknippas med jul, fina röda magar har dom :) Den hade flygit in i vårat fönster och hade nog fått hjärnskakning eller något sånt. Så jag lyfte upp den på altanen och satte den i en filt på ett bord. Annars hade ju en katt tagit den! haha :)

Skoldagen gick bra, den flöt på, inget speciellt roligt att berätta. Men roligare var det på kvällen då vi hade aerobic med laget! Haha ni kan ju tänka er hur det såg ut med ett gäng fotbollsspelare :) Nej alla var verkligen duktiga!!
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Godnatt!


But I just keep on searching
Everywhere for something true
But I guess it all leads back to you


Kommentarer
Postat av: linda

domherrar är söta!

2008-11-20 @ 15:12:34
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0