Äntligen fredag

Är helt jävla slut. Usch den här veckan har inte varit rolig, och det blev inte bättre av att den här dagen var sjukt tung. Satt uppe till typ 2 inatt och skrev klart en massa plugg, kommer till skolan otroligt trött och hängig, ska ha varmkök men det ställs in då vi var typ två st, great. Hade kunnat sova till kl11. Nåväl, åkte hem igen och fortsatte plugga. Sen tillbaka för att ha tre lektioner och sluta 16.20. 16.30 skulle vi träna med laget på inpuls, så jag har ju då bärt en 1000 kg väska hela dagen också. Tur att adam finns som hjälpte mig, du är bäst :) Sen vandrade jag till inpuls där vi inte alls behövde träna. Jaha då åkte jag och sabina hem, och nu sitter jag här sjukt trött och otaggad på allt, ont i magen har jag också.

Så mitt humör är inte på topp, men jag ska bättra mig!! :D Det är ju fan helg och nu ska jag vila upp mig, ikväll ska jag och binan till kh och sen skulle vi med markus någonstans kanske. Vi får se vad jag orkar göra, kanske far hem och ser film med min mor eller nå! :)



Favoriter <33

Kommentarer
Postat av: sofia

hihih ja! :D Inte första gången vi gör lika saker :) Puss på dig! :)

2008-11-14 @ 19:12:54
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0