Torsdag

Hallo, hoppas allt är bra :) Jag är iallafall grymt trött, och då menar jag Grymt trött. Idag hade vi nämligen nationella prov i matteb, i fyra jävla timmar. Tungt är ordet. Det var seriöst det jobbigaste provet jag gjort, jag satt på helspänn helatiden, under fyra timmar. Man måste hålla fokus och koncentrera sig hela tiden, det är verkligen ansträngande. Provet var mycket svårare än jag trodde, så jag har ingen aning om hur det gick. Just nu känns det inte som att jag är säker på att jag fick rätt på någon. Fast det gick nog bra, hoppas jag :)

Efter provet gick jag och jenny och charmade in oss för lena, och vi lyckades så vi fick gå hem :) Vi tog första bussen hem till mig. Vi tänkte vara duktiga och göra klart alla uppgifter i datan, men när jag loggade in på min mail och ser att hm hade fått in en massa snygga sommar kläder, tar vi första bussen till stan igen!! :) Väl där hade ju självklart tunikan vi fastnat för tagit slut, på säkert bara några timmar och alla storlekar på internet är som bortblåsta. Men men, eftersom att den är så underbar köpte jag en svart istället, grön var ju helt slut :(
 
Nåväl, jag är nöjd iallafall. Nu ska jag äta middag, ha det bäst!

image145 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

he..he.... vi gick bara, orkade inte ens kolla om det var frivillig svenska xD

2008-05-08 @ 22:54:23
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0