Sommar..?

Visst är det så, att det känns som att sommaren står på glänt? Nu önskar jag att maj månad bara kan rulla på fort, så att vi får lov så snart som möjligt. Maj kommer vara jobbig känner jag, slutprov hit och dit. Fast nu ska jag kämpa sista tiden :)

Valborg spenderade jag med Sabina och en massa brudar, vi var hos Camilla och hade det trevligt. Sen for jag, sabina, rebeccar, maja och jonna till björx där vi blev kvar. Lyckad kväll med superhärligt folk :) Under resten av lovet har jag mest varit med Sabina, vi har solat och tagit det riktigt lungt :) Fredag kväll var vi på Kh, shout out night, och såg på några riktigt bra band. Efter det for vi till udden och myste vid en brasa i mörkret, riktigt mysigt.

Känner att jag håller på att bli sjuk, därför ska jag gå och sova nu! :) Godnatt.


image138

image139

Kommentarer
Postat av: soofiiaa

Jag älskar ditt hår din sockerbit :) Vill haaa!!!

2008-05-06 @ 22:53:28
URL: http://sofialaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0