Lycka

Lycka är när man går natur, och man har pluggat klart för den här gången Nu är jag klar, i morgon är sista provet och det känns så otroligt bra! Det var längesen jag var såhär glad känns det som. Hoppas bara sista provet går bra nu, så man avslutar det hela på ett någorlunda snygg sätt. Det skulle inte vara så kul om Kenta kom med dåliga besked på måndag om hur provet gick. Fast det kommer han inte, för det ska gå bra! :)

Fysikprov i morgon alltså, inget mer. Hem efter det och sola med Jenny (vi hoppas på nice väder). Sen vid 5 kanske frida och amanda skulle slinga mitt hår. Grymt snällt!!

Men nu ska jag nog sova, godnatt.

Justja, Kalle hade varit lite fynig när han gjorde sin bild till datan. Jag fick mig allt ett gott skratt iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0