Helgen är över

Nu har ännu en helg farit förbi, man hinner knappt med! Helgen har varit bra, på alla sätt och vis. Idag har jag varit riktigt duktig, städat mina garderober, slängt en massa kläder, tränat pilates med mamma (haha grymt kul), och gjort 43 frågor i kemin :) Riktigt nöjd är jag. 
 
I fredags hade vi bara en lektion, sen bar det iväg till lärkan där vi såg på road. Den var..bra, och alla var jätteduktiga:) Jag och jenny satt nog mest och önskade att den skulle ta slut så vi fick springa till stan och köpa glass i vårsolen. Det gjorde vi iallafall och otto gjorde oss också sällskap :) På kvällen for jag, sabina, axel och sofia till udden där agnes hade en liten fest. Grymt trevligt var det, korvätning med sofia, grillning med sofia, ja vi åt en massa! haha (: När solen gick ner vandrade alla till Jonna där festen fortsatte, skoj skoj :) Jag och Sabina cyklade hem där vid 1 och gustav gjorde oss sällskap. En lyckad kväll.

Igår var jag och flängde med mamma, pluggade kemi och tog en promenix med sabina. Inte så mycket mer hände. Eftersom att det blev lite strul med kvällens planer, stannade jag hemma och tog det lungt. Är fortfarande sjuk så :/

Anyho, känner att jag kanske skulle ta och krypa ner och se ett nytt avsnitt av andra!

Godnatt :)

image148
En söt liten bild från valborg :)

Kommentarer
Postat av: linn

Grattis på namnsdagen till dig med ;)

2008-05-13 @ 15:43:18
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0