--

Nej, nu ångrar jag mig. Jag orkar inte en vecka till, jag håller fullständigt med dig sofia. Jag orkar inte, jag orkar inte göra ett till kemiprov, jag orkar inte plugga till historiaprovet, jag orkar inte fysikprov nästa vecka..

Usch vad opepp jag blev nu. Det är skolavslutning om lite mindre än två veckor, men det är fortfarande grått som en vinterdag utan snö och kallt som en höstkväll. Om solen hade kommit fram, kanske man hade orkat lite mer.

Just nu längtar jag efter sommaren mer än någonsin, tänk att få sitta med en fin klänning på en brygga och dingla fötterna i vattnet eller tänk att få sitta längst fram på en segelbåt mitt ute i ingenstans, det ända du ser är hav. Åå vad jag längtar, men snart..snart sitter vi där Jenny.  

Kommentarer
Postat av: linda

vad fint skrivet linnea! du orkar :)

2008-05-28 @ 23:31:14
URL: http://pingvinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0