Torsdag

Vilket jädrans väder alltså, det är bara att hänga in vårjackorna igen som man smygit fram. Riktigt trist!! Nåväl, jag måste berätta om en liten händelse som inträffade alldeles nyss. Jag, sabina och jenny tog oss en liten solstund efter skolan. När vi var klara och tagit med oss allt började jag och jenny vandra hem till mig, men så märkte jag att min halsduk inte var med..Så när vi kom hem åkte jag upp dit igen och öppnade dubbelrummet som vi hade varit i och såklart står det två tjejer där typ nakna och sjävklart står jag bara kvar där och glor och säger typ: eh oj har ni sett en halsduk? och dom hade inte det så jag fick vandra hem igen, deppig som jag var. Eftersom att det blåste nå kopiöst så tog jag på mig luvan, men det var något i vägen så jag sket i det och gick vidare. Efter att tag var jag tvungen att kolla i luvan vad tusan det var där, och självklart ligger den där jävla halsduken där!! :D haah så jävla klyftig jag är :)


Kommentarer
Postat av: linda

haha, du är gullig du :)

2008-03-17 @ 22:23:13
URL: http://pingvinmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0