Påsklov

Kom nyss hem från stugan. Vi for dit efter skolan i torsdags, och kom hem nu idag då. Det var faktiskt grymt skönt att komma dit och bara koppla bort allt och få slappa av för en stund, det behövdes. För det har varit en riktigt jobbig vecka det här, jobbigaste på länge. Det började med äckelgastroskopin, två stora prov och så har jag varit sjuk. Inte nog med det, i torsdags när vi var påväg till stugan stannade vi till och slulle hyra en film. När jag hoppade in i bilen igen började jag känna efter vart min mobil var. Jag hittade den inte! Den var verkligen helt jävla puts väck, och jag fick ju panik! Det värsta var när den helt plötsligt stängdes av när jag ringde till den, nu är det kört tänkte jag. Så på kvällen någongång ringde jenny och sa att Sara Jonssons mamma hade hittat min mobil på gatan! Displayen var sönder och den gick inte att slå på, så dom tog ur mitt simkort och kollade igenom vems mobil det kan ha varit. Så hittade dom ju bilder på jenny och ringde henne.

Jag har försökt ringa sara men hon svarar inte, jag ska ringa snart igen! Det var så jävla sjukt, hur kunde någon som jag känner just hitta mobilen? Grymt tur det alltså, kul att veta att någon främling går omkring med min mobil och slängt mitt simkort. Jävligt otur bara att den lyckades hinna bli överkörs och jag tror försäkringen tagit slut...Fan också!! :'(

Igår hade jag, sabina och sofia planerat att ha lite mys och fara ut, vi har ju något gemensamt vi tre haha :) Men jag kunde inte fara från stugan..förlåt tjejer! Jag ska gottgöra er, jag lovar! Älskar er <3

Imorgon far jag till fjällen med familjen och några andra! :) Det kommer bli riktigt kul! Blev ganska lånt det här, men ska gå nu ändå så :) Hadetbäst!



:'(

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja, det får bli en annan gång:) Kanske på tisdag :) Fyfaan vad jävla otur men mobilen!! Shit asså. En sån där dyr himla telefon jag kanske ska få. Jag skulle ju brytit ihop ju :( Tur ändå att sara hittade den.

2008-03-22 @ 11:45:24
URL: http://sofialaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0