Onsdag

Jag har inte skrivit på ett tag nu, det ska bli bättring på den delen jag lovar!

Imåndags var jag på det obehagligaste jag gjort i hela mitt liv. Eftersom att min mage är så skum var jag tvungen att få en slang/kamera nertryckt i magen, gastroskopi med andra ord. Det var det absolut värsta jag varit med om, fyfasiken alltså. Jag kommer knappt ihåg någonting som hände under själva undersökningen (jag var i typ chocktillstånd), så jag kan inte återberätta det så bra. Vilket kanske är tur, för vem som helst kommer ju kanske bli tvungen att göra en sådan här undersökning. Jag kan ju säga såhär, tänk er att man känner att någonting grejar inuti din magsäck medans man hulkar som en tok..

Därför har jag inte varit mig själv, inte i förrgår eller igår. Men nu är allt bra iallafall! Igår var jag med axel, det var riktigt skönt att få träffa han igen. Tyvärr var det alltför längesen nu. Du ska veta att jag kommer alltid älska dig, och tiden med dig var den bästa i mitt liv! Idag var det hans sista skoldag förövrigt, vilket tycker jag är riktigt trist men han måste göra det som känns bäst just nu och det här var den bästa lösningen. Jag önskar dig all lycka i arbetslivet :)

Kemiprov i morgon, har suttit sen klockan sex nu och mitt huvud börjar kännas lite tungt. Det är en massa jag fortfarande inte fattar, men jag hoppas det klarnar. Jag kommer nog klara provet iallafall! Eftersom att vi hade ett 3h långt fysikprov idag är suget efter att plugga rätt lågt och kemin är inte så lockande..men det måste gå! :)

Anyhho, nu - sängen! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: linda

nej, vad hemskt! i åttan när jag praoade på sunderbyn var jag med när de gjorde det på folk, det var jobbigt bara att se :( hoppas du blir frisk i magen i alla fall! :)

2008-03-21 @ 08:56:42
URL: http://pingvinmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0