Måndag

Näst sista dagen på ett lyckat lov. Det här lovet hade nog inte kunnat bli bättre. Bara umgåtts med underara människor och träffat några nya :) Igår var jag till umeå med laget och vi for hem med en vinst! Skönt :) 7.15 steg vi trötta på bussen mot umeå. Klockan 14 var matchen och vi vann med 45-59 tror jag. Sen var det käk och buss hem igen som gällde. Bussresan hem måste jag säga var mer än mysig. Jag, sara och malbas snackade en massa strunt i kanske mer än 2 h och jag hoppas då det att ingen i bussen hörde något :)

Dagens planer är plugga historia och sen får vi se, jag funderade på att springa runt sjön, grymt skönt hade det varit! Vi får se hur det blir :)

Nåväl, adjö :)





I want to be the one that never leaves your mind and your thoughts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0