Hemma igen

Nu är jag hemma igen från den lilla resan. Det har varit riktigt skönt uppe i Nalovardo, sol varje dag och härliga backar. Det hade inte kunnat bli bättre, solat, grillat och tagit det riktigt lugnt. Sånt som man gör på påsken! Det behövdes. Efter fyra dagar snowboardåkning med en del vurpor känns det en del i kroppen, är helt slut! Hade varit så grymt skönt med massage, jag tror jag ska övertala jenny att massera mig i morgon :) Ikväll är det sista basketträningen, jag tror det är sista iallafall. Känns riktigt trist om det är så, men men allt tar slut någon gång. Anyho, nu ska jag gå tillbaka till one tree hill. Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du din profilbild helt stor?

2008-03-28 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0