Tillbaka

Hemma igen, sådär lagomt trött måste jag säga. Orkar inte berätta om varenda liten deltalj som helgen förde med sig, för det blir alldeles för mycket. Helgen/midsommar blev otroligt lyckad, umgåtts med min och sabinas familj hela midsommar, ätit god mat och jordgubbar i massor! På kvällen åkte vi över till klubbviken med Johans fina båt. Där var vi ett tag, tills jag, sabina och rebecca längtade över till den lite mer fina stämningen på likskär. Väl där skrattade vi åt en massa söta par som släppte lös som aldrig förr. Oj så härligt :) På lördag kom Jenny och hennes killar över till oss på likskär, där dom gjorde upp en eld, åt upp resterna av maten. Sen tackade dom för sig och började åka tillbaka mot brändön. Lyckad helg såsäg!

Idag seglade vi hem för jag skulle tydligen spela match, skönt att springa av sig och grymt kul att få träffa min sötnos Frida som kommit hem från kreta! Brunare än brunast var hon såklart, så som vi har saknat dig! :')

Jonas håller på att skicka över allatusen bilder från helgen så dom kommer sen! Nu ska jag se one tree hill. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: JOnna

fin blogg du hade:)

2008-06-25 @ 17:09:47
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0