Söndag

Då går vi mot sista veckan, sista veckan innan lovet. Det där lovet som alla väntar på. Det ligger som något speciellt i luften tycker jag. Man kan nästan ta på känslan, som vi alla känner just nu. Jag var ute med malte för ett tag sen, vi mötte upp Sabina. Hon kände samma sak, det liksom pirrade i magen. Klockan var vid 10, och det var fortfarande varmt. Sabina hade plockat en nyutslagen syren, sommardoften nr 1 liksom. Man kan nästan säga att idag 1 juni, kom sommaren farandes med vinden. Nu är den här! :)

Jag hade skrivit om hela helgen, med detaljer och allt. Men så hängde sig allt och halva inlägget försvann. Grymt less. Nåväl, i fredags hade jag och Sabina en så fin kväll tillsammans. Först mys hos rebeccao med brudarna, sen kutade vi till sista bussen. Vilket vi såklart missade, så vi gick till stan. Satte oss på en brygga vid udden, hörde på vattnet som slog mot stranden. Helt perfekt. Efter ett tag vandrade vi in mot stan igen, där vi båda blev grymt överasskade. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, förutom att det var grymt kul att se dig igen! Ett år sist, tiden bara rusar förbi. Ett helt år..
Vi stod kvar och snackade ett tag, sen vandrade vi hemåt. Tack för en fin kväll Sabina! Det behövdes.

På lördag hade vi match i kiruna. Det är fan långt bort har jag konstaterat nu. Nåväl, vi hade det kul i minibussen jag, frida och ribban:) Matchen gick väl sådär, förlust med 3-1. Deras bästa spelare ska typ börja med oss till hösten, fett nice! :)

Anyho, det blev rätt långt, fast nu ska jag sluta. Ska sova tror jag :) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0