Söndag

Jag är inte så haj på det här med att uppdatera sin blogg jämt och ständigt. En anledning kan ju vara för att det är sommar nu, och man har mycket annat för sig än att sitta vid datorn eller så är jag inte gjort för det här? Nåväl, jag tycker det är rätt kul ändå så jag ska skärpa mig. Jag vet ju själv hur det är att läsa en blogg som aldig uppdateras, så jag ska inte göra samma misstag.

Helgen har spenderats mestadels hos Jenny i persön. Mys på hög nivå må jag säga! Det bästa var att när jag, johan, otto och jenny satt och kollade på soluppgången fredag natt. Det är under sådana stunder man uppskattar sommaren som mest.

Idag har jag inte gjort mycket, får skylla på att det faktiskt är söndag. Sovit, spelat match och gjort slingor på mamma. Rätt bra ändå? :) Imorgon ska jag nog hjälpa min mor på doffi, sen vet jag ej. Fast nu ska jag sova.

Juste, likskär på midsommar! fett med mys blir det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0