Onsdag

Idag får man ju nästan en skymt av sommaren, solen lyser och det är sådär lagomt varmt på morgonen. Underbart! Jag sitter och väntar på att min mor ska komma hem. Vi ska nämligen och handla mat till båten, för i morgon kväll bär det av. Gud så härligt att få sitta på däck och titta ut över vattnet, förra sommaren seglade vi inte för vi hade sålt våran båt. Första året på 15 år som jag inte varit på sjön, det kändes tomt. Men i år ska vi segla med nybåten i typ 3 veckor, härligt eller vad? :)

Ikväll är det träning och sen Sverige-ryssland, fotbollsfeber för fulla muggar! Sabina och Sofia får komma hit och se med mig, då ska jag passa på att göra slingor på Sofia.


Kommentarer
Postat av: rebecca

då ska jag alltså skämma lite, som aldrig åkt båt ;)

2008-06-19 @ 02:17:17
URL: http://rebeccaois.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0