Glad midsommar

Sitter i likskär och märkte att dom har ju trådlöst här ju! Perfekt, nog för att jag inte tänker sitta vid datorn under midsommar. Fast ett litet inlägg är ju godkänt. Vädret hade ju kunnat vara bättre, men det regnar inte iallafall och det blåser rätt varmt. Snart ska vi gå upp och äta tårta och titta på barnen som dansar runt midsommarstången. Mysigt mysigt! Sabina och Rebecca kommer med stellamarina vid halv 4, då ska deras familj komma och äta silllunch/middag med oss. Ännu mer mys!! Det här blir bra känner jag, sen ikväll kommer Jenny och hennes killar :D haha.

Nej nu ska jag gå upp till stugan så jag får en tårtbit! Ha en bra midsommar allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0