Coldplay

Biljetterna är säkra, vilken panik alltså. Först stockade sig ticnet, och sen kom vi fram. Fick ståplats och allt, men så fanns det inget betalningsätt vi kunde betala med. Så biljetterna försvann..På två minuter fick vi plats högst upp på någon läktare. Nåväl, för mig spelar det ingen roll. Jag vill bara vara där och se dom! :)



En liten uppdatering, det visade sig ju att det var så många som ville se coldplay, så dom la in en extraspelning dagen innan! Som tur var råkade jag ju logga in på ticnet och se det precis när dom släppte dom biljetterna! Så jag bokade två superplatser! GLAD JAG ÄÄÄÄÄR !! :D :D Sofia, Moa och Lina hade också lyckats få tag på biljetter. Grymt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0