Vårfrisyr?

Nu börjar jag faktiskt undra vem som är denna hemliga beundrare som jämt och ständigt verkar kommentera mina inlägg. Kanske denna person skulle berätta vem han/hon är? :) För jag har då ingen aning.

Jag skulle vilja göra något med mitt hår nu känner jag, ibland är jag sugen på att bli blond igen. Men sen ändrar jag mig direkt och vill vara brunett. Jag vet inte, men nu till våren brukar man ju vilja göra slingor eller något sånt iallafall. Det hade ju varit underbart om jag lyckades få Jessica Albas hår, det skulle vara riktigt nice. Men det brukar aldrig bli som man vill, fast något i den stilen som hon har skulle jag bli nöjd med ;)

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0