Tisdag

Idag är det en sådan där jobbig dag, vi slutar klockan 5 blä. Men dagen har ändå rullat på och faktiskt har den varit väldigt rolig :) Oj nu ska vi fortsätta med keminlabben !! : )

hejsvejs


Hej igen :) nu har vi äntligen slutat, sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Det har varit en skum dag riktigt rolig faktiskt, ska lägga upp lite bilder sen tror jag. Förhoppninsgvis lyckas jag slänga in en video med jenny och tomas haha :) och adam kände för att leka fotomodell så en del bilder på honom kommer nog också :)

Känns faktiskt riktigt tomt nu, det är helt dött här på 7an och inte en jävel verkar vara kvar här. Usch läskigt..imorgon har vi inga lektioner, utan någon föreläsning på lärkan om droger. CHILL det blir!!:D

Nu ska jag börja bege mig neråt :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

jobbigt att sluta klockan 5!

2008-01-29 @ 15:52:55
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: rebecca

MED MIG!!!! :D
alltså föreläsningen

2008-01-29 @ 20:28:13
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0