Slapplördag

Vilken slapplördag detta blev :) Det har varit riktigt superduperskönt actually. Jag och sabina vaknade vid 9 av att malte slickade henne i ansiktet, haha sötmalte. Sen somnade vi om till typ 11 :) Sen efter frukosten så laddade vi ner första avsnittet av gossip girl!! :):) Premiären är på tisdag på kanal 5 tror jag för er som är intresserade :D Om ni såg OC så se gossip girl, det är ju typ skaparen av oc som gjort gossipgirl eller något sånt :) Riktigt bra serie iallafall, riktigt naaajs :) Sen snyftade vi lite till heath bilder/videos men det behöver vi inte ta upp...

Jag har precis laddat ner the patriot, eftersom att heath är med i den. Men märkte nu till min besvikelse att den var dubbad till franska. Fan också, det var inge vidare..tror ändå inte jag vill se någon film med han ännu..för ledsamt :( Förlåt om jag tjatar om honom, men det är så sjukt tragiskt det som har hänt..



image46
Gossip girl ;D

Kommentarer
Postat av: sabina

TACK ÄLSKLING för en underbar dag och natt:) du är BÄST av alla :) jag älskar dig otroligt mkt=)

2008-01-27 @ 16:06:18
Postat av: conny

haha go jävla malte! :D

2008-01-29 @ 16:18:39
URL: http://cnyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0