sjuk igen

Sjuk igen som sagt, något less. Igår fick jag riktigt ont i halsen och nu idag har jag känt mig alldeles febrig. Kul, nu när vi hade träning för första gången innan jul och allt. Aja sånt är livet, hoppas bara jag blir frisk till min födelsedag på söndag(kul att fylla år på en söndag förövrigt, när min födelsedag alltid är en röd dag ändå..). Äntligen blir jag också 16, så behöver jag inte känna mig så ensam i klassen längre. Problemet nu är ju bara att alla fyller 17 direkt..

Iallafall, idag har jag farit med min kära familj till ikea. Där hittade jag en massa trevliga saker till mitt rum, mycket nöjd:) Det absolut bästa var ju lätt dom två stora kuddarna till min säng, helt perfekta. Man sjunker lagomt djupt ner i dom och allt! haha:D

Nu tänkte jag se lite andra, är lite besviken på mig själv eftersom att jag har missat typ 8 avsnitt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0