Sista dagen

Då var vi framme vid sista dagen på det underbart sköna lovet. Det har varit så skönt med jullov, läskigt skönt. Jag har bara slappat och slööööööat! Man kan ju säga såhär att jag är inte så taggad till att sätta mig och plugga nu sista dagen på lovet., men det är ett måste. Det gör ju inte saken bättre när det känns som att huvudet ska sprängas. Usch less på att vara sjuk. Ikväll är det träning, men jag tror inte jag klarar av att gå. Är så otroligt förkyld..

Imorgon har jag svenska redovisning och på torsdag ett stort prov i nk. Har ingen somhällst aning om vad vi har eller vad vi ska läsa. Ingen som vet verkar det som, peter ger ju aldrig några klara besked. Jaja nu måste jag sätta igång, sen blir det andra!
Adios ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0