Neeeeeeeeeeeeej heath ledger

Den absolut hetaste och underbaraste skådespelaren Heath Ledger har hittats död i en lägenhet i New York. Jag är typ i chock, han var ju helt underbar. Man kunde se han i filmer som 10 orsaker att hata dig, en riddares historia, Brokeback Mountain och Casanova. Fyfan vad hemskt, usch nu kommer jag inte kunna sova.

  

Kolla på det där leendet. :( Han hade tydligen dött av en överdos, så onödigt. Han hade nyss fått en dotter med skådespelaren Michelle Williams. Så förbannat tragiskt och onödigt, han var så otroligt talangfull och vacker.
Jag älskar alla hans filmer, tror jag har tre stycken hemma. Fyfan alltså..
Godnatt..

Kommentarer
Postat av: ssofia

JA ÅHNEJ! Han som var drömprinsen i yngre dagar !! fäller typ tårar för han :(

2008-01-23 @ 16:33:19
URL: http://sofialaa.blogg.se
Postat av: Lina

NEJ ÄR DET SANT?? Shit :'(

2008-01-23 @ 22:26:17
URL: http://doyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0