Ljusare tider tack

Dagen igår var sjukt tung. Efter skolan gick jag och köpte godis för att bli lite gladare, kom hem vid halv 6, tog ett långt och en aning för varmt bad och såg andra avenyn samtidigt tsm med godiset. Det piffade upp mitt trötta och nedstämda humör en aning, men usch jag blir alltid så sjukt varm av att bada. Jag blir helt darrig i kroppen och svimfärdig, så jag skyndade mig ut i regnet med malte för att kyla ner mig lite.

Har verkligen tappat min motivation till skolan. Inte det bästa när man går natur, kanske? Om ni hittar den någonstans så ring mig. Allt är så dystert, mörkt och så jävla ruggigt ute. Mycket att göra. Sura miner i skolan. Långa dagar. Hem och sova, eller plugga. Vi går iallafall mot ljusare tider, och det är det som håller uppe min glöd. Imorgon ska jag nog äntligen träna basket för första gången på ja jag vet inte när. Jag har faktiskt börjat bli friskare, riktigt great! och på lördag bär det av till övertorneå med laget, nice :)

Godnatt och sov gott!
som sagt, tung dag igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0