läggdags :)

Nog med trista inlägg som ändå nästan ingen fattar? haha jag hade tyckt det var rätt så trist iallafall att läsa om andras problem. Så nu ska jag sluta med sånt trams. Usch, känner mig helt febrig har nog lite feber. Men jag ska pallra mig upp till skolan i morgon iallafall, om jag inte mår piss. För i morgon har jag bestämt mig för att lämna alla bekymmer bakom mig. Imorgon ska det nya året börja och det ska bli förjävligt skönt att sluta grubbla på en massa skit! Känner på mig att det kommer bli en underbar dag i morgon :) Så nu ska jag sova och bli frisk.

Godnatt alla sov så underbart gott :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare ; )

Åhh du underbara flicka, du står där med ditt hår självlysandes som en ängels.
Åhh du underbara flicka, du ler så så varckert att man får en glimt av ditt hjärta.
Åhh du undebara flicka, dina ögon de brinner av passion för allt vad livet dig än ger.
Åhh du undebara fllicka, Jag gillar dig så.

2008-01-09 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0