Idag är det

måndag, och det betyder början på en ny vecka. Min måndag började med en sovmorgon, till 11.25 något skönt kan jag lova :) Sen hade vi en minikort kemilektion och sen idrott and sen home! :) Jag och jenny kände för att mysa lite så vi gick till biblo för att läsa lite Elle. Vi köpte lite kaffe och varm choklad(tror vi testade alla sorter) haha och läste :) Asmysigt ;D Sen gick vi mot stan för att kika när min buss hem gick. När jag kom till smedjan såg jag en vit jacka och jag lyste upp hihi, för det var ju min söttjej sabina. Hon skulle och fika med calle och william, så jag hängde på liksom :) Vi gick till mat och prat och calle köpte något som inte går att uttala haha :) Jag och sabina for hem vid fem och klockan 8 for jag på träning, måste säga att det var riktigt kul! =)

Nu ska jag sova, fy så skönt! :) Godnatt.

In this great future, you cant forget your past
So
dry your tears, and i say..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0