grattis till mig :)

6 januari, min födelsedag och nu är jag också 16! :) Ett litet tag får jag iaf känna att jag är lika gammal som dom andra, haha men men jag överlever:) Imorse blev jag väckt med presenter och sång som vanligt, och sen vid 14 kom mormor, farmor, farfar, farbror och william. Fika fika i massor, usch är riktigt mätt nu. Men det´var jättemysigt och trevligt! Snart kommer sabbi hem också, då ska hon få smaska tårta haha! <3

Förut lyssnade jag jämt på coldplay, och idag kom jag fram till att jag ska börja lyssna på dom igen. Dom är ju verkligen superduperbra! Alla deras låtar är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasjävla bra!! <333 Nä nu ska jag göra annat, hadetbra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0