Grattis axel

Idag är det den 21 januari, och det beyder att axel fyller 17 år idag :) Stort grattis till dig, nu är du en stor pojke :) och i går var det den 20, och det betyder att Lina också fyllde 17 år, grattis grattis till dig med! :):)

I går hade vi lagmys, med bowling och käk efteråt :) Bowlingen gick väl hyfsat om man säger så, jag vann med typ 66 p så ni kan ju tänka er vad resten hade i min grupp :) hahah såå kul, tror malbas hade 18p!! :D:D haha sötmalbas :) Sen var det mat och snack. Vi bestämde att inte åka utomlands, eller på någon turnering i sverige. Istället kommer vi nog åka till stockholm en vecka och bara chilla, shoppa och sånt. Kanske inte det vanligaste valet ett basketlag skulle ha gjort, men vi är inte som andra lag så enkelt är det haha :)

nu ska jag äta och sen gå till sabina en sväng tror jag :)

Kram♥
image42
Grattis på din dag Axel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0