Gott nytt år!!

Nu var 2007 över och vi kan se fram emot 2008:) Något att se fram emot 2008? Inte för min del, jag har väl framför mig en del pugg, till hösten börjar 2an på natur och det är nog inte så lungt...men jag överlever nog!:) Nåja jag kommer inte jag kommer ägna hela året år plugg, förhoppningsvis händer det annat kul!:)

Nyåret firade jag med mina nära och kära. Åt middag hemma med familjen, sen bar det iväg till sanna dit rebecca, frida och malino kom. Vi hade det mysigt och trevligt, vid 11 började vi tåga in till stan. Måste bara berätta om när malin plötsligt råkade halka och kana ner för en halvlång backe, det var så sjukt roligt åå jag dör av skratt ;) Väl inne i stan mötte jag upp sabina och conny, vi träffade även rebeccao och hennes gäng:) Sen började äntligen raketerna och vi kunde skrika in det nya året!! Det var det absolut bästa på hela kvällen, att få stå med sina närmaste, den otroligt härliga stämningen och bara få välkomna det nya året! :) underbart.
Sen gick vi upp till max(vilket nog halva luleå gjorde). Där träffade vi allt och alla, det var askul!:D Efter ett tag blev det otroligt kallt, jag trodde jag skulle frysa ihjäl! Som tur var gick vi till pers trappuppgång och värmde oss. Vi bestämde oss för att kanske börja fara hem, eftersom att det inte fanns någonstans att fara. Efter ca 2 h sökandes efter en taxi utanför stadshotellet, haffade vi äntligen en taxi och vi kunde fara hem till sängen:) En bra start på ett nytt år!

Nu måste jag ut med malte, stackarn kissar ju på sig!:D haha

Gott nytt år♥

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0