2007

Hittade en sånhär, tror det var dannis blogg. Blev lite sugen på att göra en, mest för min egen del kanske?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Skaffade HUND! åå lill maltis:)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga, har dock några i år.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte det.

4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur var inte : )

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, kommer inte på något annat.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? 
En soligare sommar 2008 än 2007 hade suttit bra.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Ett par stycken faktiskt.
21 mars, glatt minne
8 juni, glatt minne
15 augusti, inte glatt minne alls..

8. Vad var din största framgång 2007?
Min största framgång, måste nog säga pass.

9. Största misstaget?
Fått vara utan en viktig person i flera månader nu..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Väldigt länge under hösten och vintern, var sjuk i en och en halv månad.
Sen råkade jag skära mig i fingret, om det räknas?haha

11. Bästa köpet?
Min hund!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar kanske?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ojoj en massa såklart, men svårt att nämna något. Jag måste nämna
malte igen, klart man blir glad av en liten valp i konfirmations present?

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
destination(vet inte vem som sjunger) bara för att sabina alltid tjatade på den låten:D
John Lennon-Imagine
No women no cry..

15. Vilka händelser kommer du ihåg mest?
Resan till thailand
Konfirmationslägret
När malte kom hem
Första dagen på Gymnasiet
2 årsdag med axel.
osvosv

16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, 2006 var ett härligt år jämfört med 2007..

17. Vad önskar du att du gjort mer?
Funnits där för en viss person, inte tänkt så mycket på mig själv.
Finns mycket jag velat göra annorlunda, speciellt en sak.

18. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat över allt möjligt, är en riktig grubblare..

19. Hur tillbringade du julen?
Med mina nära och kära(släkten) hos mormor och sen farmor =)

20. Blev du kär i år?
Inte det. Men kärleken har funnits där under en stor del av året.

21. Favoritprogram på TV?
Desp, greys, prison, andra avenyn =)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej tror inte det, är inte någon hatare haha : )

23. Bästa boken du läste i år?
Svårt, har läst många bra. Jag har börjat läsa serien gossip girl, får väl bli den.

24. Största musikaliska upptäckten?
musikalista upptäckten va?

25. Något du önskade dig och fick? 
En hund.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nja kommer inte på något nu sådär.

27. Årets bästa film?
Ojoj svårt, kanske the holiday? eller nej shit ingen aning! Ser en massa filmer.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Blev firad såklart!! haha presenter tårta osvosv.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre problem att behöva grubbla över, sommaren var jobbig.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Min stil? Vad är den..hm?..

31. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner och min familj som alltid finns där.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tvekan, Heath Ledger är nog den hetaste någonsin. Klart man är sugen på han ;) haha

33. Vem saknade du? 
Saknar en person kopiöst mycket, går inte att förklara.
När man har tillbringat sitt liv med någon i 2½ år kanske det inte
är så konstigt att det känns tomt utan den nu?..

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jenny såklart! Du är så viktig gumman, mer än du anar.

Lite bilder från året som gick.

     
    

 

har tagit bort några bilder som fanns innan, av ett par anledningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0