13 januari

Vilken helg alltså:) I fredags sov jag hos jenny ute i metsund. Vi körde skoter med andre, robert och oskar, sååååååå jävla kul alltså. Jag blunade och skrek hela tiden, usch så kul :) haha sen for vi till jenny och hade det allmänt trevligt.

Igår vaknade jag vid 8.45 hos jenny, bussen hem gick 9.10. Panik. Har aldrig stressat så mycket, men jag hann som tur var. Jag skulle nämligen sitta sek på våran match kl 12. Det gick åt helvete, haha alla skrek på 24 sekunders klockan (den som jag skötte). Menmen, sen satt jag också klockan 16 på herrarnas match. Det gick lite bättre :)  Sen for jag till sabina, vi for och handlade middag på kvantum, kyckling i curry sås och ris mumsigt. Vi gjorde en marängtårta med banan, chokladsås och grädde. Attans vad gott det blev, så gott så att vi mumsade i oss nästan hela. Ah så mätt vi blev. Sen for vi till bergnäset och umgicks med en massa trevligt folk. Tack sötnosar, för födelsedagsmiddagarna ;) <3

Idag är det mys med film och sista alladin chokladen, lite plugg, plocka bort granen(snyft), kanske luleåbasket med pappa och sen andra avenyn med sabina. Ojoj bäst att börja med något, ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0