11 Januari

Nu sitter vi här, Nv1c. Kungsfågeln börjar tömmas på folk, alla packar sina väskor och går mot utgången. Utom vi, såklart. Vi har en helveteslektion kvar, engelska som börjar först om en timme typ. Så vi slutar inte förrän 15.35! Jobbigare fredagar finns inte. Jaja det är ju ändå fredag och vi har klarat igenom oss den första tunga veckor. Efter skolan blir det superkul iallafall. Sötjenny ville bjuda mig på resturang för att jag fyllt år. Sen ska vi fara till henne och mysa. Hon kommer övertala mig om att vi ska åka skoter med andre och robert, men jag vill verkligen inte dö. Jag har som inte hunnit leva klart än, så vi får se hur det blir. Om jag riskerar mitt liv eller inte : ) Ni lär ju märka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0