10 januari

halleloja:) idag är det torsdag och jag är trött. Riktigt superuberdupertrött. Kanske beror på att jag gick och la mig så sent igår. Vi hade nämligen nk prov idag som jag råpluggade till igårkväll/natt. Det gick ändå hyfsat och nu är vi äntligen klara med nk!! Riktigt skönt. Vårat schema har lättats upp rejält. Ingen data på måndag(sovmorgon till halv 12), Inget estetiskt val på tisdagar(sovmorgon till 11) och en mattelektion har plockats bort!:D:D Det känns så bra! :)

Idag har det faktiskt ändå varit en ganska bra dag. Tomas klämde fast jennys huvud med hans ben, jenny blev tillslut galen och Tomas fick 4 hugg i armen med en penna och Adam kommer nog kanske drömma mardrömma i natt av det jenny berättade för dom. Vi slutade tidigt och jag köpte en tröja på gina. En helt godkänd dag. =)

Jag märkte just att min statestik här på bloggen var lite skum. Den har gått upp från typ 20 per dag till nästan 100 igår. Men haha jaa som ni ser har ökningen..slutat ökat rättare sagt, en drastisk förändring. haha nåja:) Nu måste jag göra en bokreflektionsak, suck.


image37


Kommentarer
Postat av: Hemlig Beudrare ;)

Ökningen beror på att ingen vill undgå att missa en sådan snygging som dig =)

2008-01-10 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0