Söndag

Då var ännu en helg över. Fast om inte så många dagar är det ju sportlov, det blir riktigt härligt och vi har redan en del planer på gång :) Men det kan jag berätta om sen.

I fredags for jag till sabina vid 8, där Jenny och Rebecca såklart var! Vi mumsade Sabinas superbananefterätt, och så gjorde vi en mumsig choklad fondue. Vi doppade banan och päron och mumsade i oss massa choklad, mys på hög niva! :) Sen for vi en sväng till kallkällan och pratade med ante, sen kom johan och hämtade upp oss, vi for en sväng till lulsundet där det blev lite kaosartat (ni som var med vet) och sen hamnade vi på tuna där vi blev kvar :) Vid 12 åkte jag och jenny med skogskillarna till max, och sen skjutsade dom hem mig och då kom per förbi. :) En lyckad kväll må jag säga!

Gårdagen finns det inte så mycket att berätta om, då jag bara låg hemma i feber och en otrolig huvudvärk. Inte alls roligt!

Idag har den varit en helt vanlig söndag, och det vill säga ingenting alls har hänt :) Fast jag borde kanske ta tag i lite plugg, annars kommer jag efter totalt!

Anyho, nu ska jag ta tag i fysiken! ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: jossan

hej! har du haft en bra helg?:)

2008-02-17 @ 19:07:16
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0