Sofis mode

Har ni hört om den nya tidningen som kommer ut varje måndag? (: Mamma hade varit snäll och köpt den åt mig igår, och jag måste bara säga att den var riktigt jäkla bra! En jättebra blandning mellan kläder, kändisar och skönhetstips (: Verkligen bra måste jag säga. Frida växte man ifrån för länge sen, bara en massa trams och tester överallt. Veckorevyn gillar jag inte heller så mycket, för jag tål verkligen inte den där Ebba. Vem bryr sig om vad hon ska köpa för jeans för sina pengar eller hur bäst hon är helatiden? Nej jag gillar inte henne. Så jag tror jag har hittat en ny tidning, som jag kan rekommendera (:

image73

Kommentarer
Postat av: FIA

Vad bra att jag läste din blogg exakt nu :) Jag har funderat på om jag ska köpa den tidningen eller ej, om den är bra :) Men jag tror jag ska ge den ett försök tack vare dina fina ord :D och jag håller helt med om revyn.

2008-02-07 @ 20:39:39
URL: http://galenfia.blogg.se
Postat av: jonna

usch jag är också less på veckorevyn och solo typ, tack för tipset, ska köpa den där tidningen och kolla :)

2008-02-08 @ 19:13:33
URL: http://barbafunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0