Rastlös?

Hittade den här på  http://emmmeliel.blogg.se/ blogg, och eftersom att jag inte har något annat för mig så roar jag mig med denna :)

Ditt namn: Senaste personen du pratade med i telefon.
Ålder: Åldern på din yngsta kusin.
Hårfärg: Färg på tapeterna.
Ögonfärg: Färg på byxorna.
Färg på tröja: Hårfärg.
Färg på byxor: Färg på hus.
Var du bor: Käka senast.
Färg på huset: Färg på senaste frukt du åt.
Antal syskon: Lika många som antal husdjur du har.
Namn på syskonen: Namn på husdjuren.
Mammas namn: Ditt smeknamn. (HAHA)
Pappas namn: Senaste person du skrev med på Msn.
Favoritlåt: Det du senast åt.
Favoritfilm: På tv just nu.
Idol: Namn på senaste husdjur du klappade.
Intresse: Nått de gjorde i senaste filmen du såg.
Högsta önskan: Att gifta mig med den senaste människan du pratade med.

Okej. Det är bara att svara på frågorna och sätta ihop det till en text. Såhär:

Hejsan, mitt namn är Sabina och jag är 4 år. Jag har svart hår och svarta ögon. Min tröja som jag har på mig är brun och mina byxor är gråa. Jag bor i godis, i ett grönt hus. Jag har ett syskon, som heter Malte. Ehm, min mamma heter ---- och min pappa heter jenny. Min favorit låt är en godis och min favoritfilm är andra avenyn. Mitt intresse kommer jag inte ihåg och min högsta önskan är att gifta mig med Jenny!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehehhe ;)

2008-02-23 @ 01:25:28
URL: http://emmmelieL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0