Onsdag

Fy så kallt det är idag, lite skillnad från igår om man säger så. Idag har jag myst på hemma med malte. Jag vaknar så grymt tidigt, vid 9 idag och typ 10 igår. Det kanske är för att man är van vid att väckarklockan ringer där vid halv 7. Det är iallafall skönt att bara få ligga i sängen hur länge man vill (: Vid 2 tog jag bussen in till stan och hoppades på att träffa någon :) Jag strosade runt och precis när jenny ringde och sa att hon var påväg till stan fick jag syn på hetbrudarna! Sabina, rebeccao, maja och jonna såklart :) Vi slamsade runt och på MQ hittade jag, maja och sabina hittade oss ett tublinne för endast 50 kr!! :)

Ikväll blir det mys med hetbrudarna och sen far jag och jenny til mig och sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0